pytania
co wyróżnia FoodForFoodies?
przyjemność / pyszność / ekologia / foodiesowość
FoodForFoodies to pyszny i aromatyczny catering dla foodies! Jeżeli to czytacie, to miłujecie pyszność – po prostu jesteście foodies!
Uwielbiacie odkrywać smaki i zachwycać się jedzeniem. Towarzyszy Wam ciągły głód pyszności i nowych doświadczeń.
Chcecie chłonąć smakowe nowości, ale też znane potrawy w nowym i najlepszym wydaniu. Kręci Was nieskończona różnorodność przepisów.
Nie możecie nasycić się kolorami potraw i zaskakującym łączeniem smaków. Kochacie kulinaria – składniki, przyprawy, sosy. Miłujecie pyszność wszystkimi zmysłami. Macie intensywne życie i rytm dnia. Swoje preferencje i potrzeby. Ale w jedzeniu to pyszność jest dla Was najważniejsza.
FoodForFoodies to catering dla Was – prawdziwych foodies!
co jest misją FoodForFoodies?
- miłowanie pyszności
- przyjacielskie podejście
- przyjemność jedzenia
- pasja gościnności
czym jest światowa kuchnia domowa?
podróże / odkrywanie / zaskoczenie / umami
Światowa kuchnia domowa to potrawy przygotowane tak, jak podaje się je w domach świata. Każda kultura i każdy rejon świata mają swoją kuchnię domową.. Dla naszego polskiego i europejskiego podniebienia są to zazwyczaj smaki zaskakujące i odkrywcze. Dlatego tyle pracy wkładamy w poddawanie ich tak, jak podawane są na rodzinnych stołach odległych zakątków świata.
z jakich przepisów korzystamy?
świadomość / uważność / odpowiedzialność / światowa kuchnia domowa
jak łączy się przyjemność ze zdrowiem?
kondycja / witalność / hedonizm / przeżycia
czy podgrzanie posiłków jest konieczne?
wydobywanie / głębia smaku / przepisy / kubki smakowe
co ma wspólnego technologia kuchenna z najwyższą jakością?
metody / nowoczesność / bezpieczeństwo / nauka
kto tworzy posiłki?
autorskość / eksperckość / doświadczenie / twórczość
komu dedykowany jest FoodFoorFoodies?
nowoczesność / dolce vita / tempo życia / foodie
masz pytania?
Poznaj najczęściej zadawane pytania lub jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na to, czego szukasz, zadaj je nam bezpośrednio.
posiłki
Jak mogę złożyć zamówienie?
W FoodForFoodies zamówienie złożysz w 3 prostych krokach:
Krok 1: Zdecyduj, co chcesz jeść, zaznaczając odpowiedni kafelek na stronie zamówienia.
Krok 2: Zaznacz w kalendarzu dni, na które składasz zamówienie.
Krok 3: Podaj adres dostawy i zapłać za zamówienie.
Jak dobrać odpowiedni rozmiar porcji?
Menu FoodForFoodies dostępne jest w 3 rozmiarach: S, M oraz L.
rozmiar S to od 1200 do 1400 kcal.
rozmiar M to od 1800 do 2000 kcal.
rozmiar L to od 2500 do 2700 kcal.
Wybierz taki rozmiar, który zapewni Ci odpowiedni poziom sytości. Pamiętaj, że zawsze możesz zwiększyć lub zmniejszyć rozmiar posiłków w panelu lub poprzez kontakt z Twoim FoodieAsystentem pod numerem: +48 793 223 333.
Czy mogę wymieniać posiłki?
W jaki sposób dbacie o świeżość posiłków?
Zgodnie z procedurami HACCP wszystkie potrawy od ugotowania po transport do Waszych domów są przechowywane w warunkach chłodniczych. Zapewniają one bezpieczeństwo bakteriologiczne produktu i zapobiegają zmianom smakowo-zapachowym oraz konsystencji produktu.
Czy mogę zrobić “przerwy” między zamówieniami?
Czy posiłki przyjeżdżają ciepłe czy zimne?
Posiłki przyjeżdżają schłodzone. Schładzamy je tuż po przyrządzeniu, a następnie trafiają prosto do Ciebie samochodem-chłodnią. Koniecznie przed podaniem podgrzej każdy posiłek zgodnie z instrukcją na etykiecie.
Czy możliwe jest wykluczenie niektórych alergenów?
dostawa
Do jakich miejscowości dowożone jest FoodForFoodies
Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie głównej wpisując kod pocztowy Twojego miasta aby sprawdzić, czy dowozimy tam posiłki.
Gdzie mogę znaleźć przykładowe menu?
Jak często przyjeżdżają dostawy?
O której godzinie będzie dostawa?
Czy dostarczacie też w weekendy?
Czy mogę edytować dni dostawy?
Oczywiście! Możesz samodzielnie i bez dodatkowych opłat edytować dni dostawy posiłków w Panelu.
Możesz też skontaktować się z Twoim FoodieAsystentem:
+48 793 223 333 / asystent@foodforfoodies.pl
Możesz to zrobić do 3 dni przed zaplanowanym terminem dostawy.
Czy mogę zmienić adres dostawy w trakcie trwania zamówienia?
Tak! Możesz to zrobić samodzielnie i bez ponoszenia dodatkowych opłat w Panelu lub poprzez kontakt Twoim FoodieAsystentem:
+48 793 223 333 / asystent@foodforfoodies.pl
Zmiana jest możliwa do 24 godzin przed terminem dostawy.
Dlaczego dotarła do mnie pognieciona torba?
obsługa
W jakich godzinach pracuje biuro obsługi klienta?
Dostępny jest pod numerem telefonu: +48 793 223 333 lub e-mail: asystent@foodforfoodies.pl
Jak mogę zgłosić reklamację?
Prosimy o zgłaszanie reklamacji bez żadnej zwłoki pod nr +48 793 223 333 lub mailem asystent@foodforfoodies.pl
Jak działa Portfel w Panelu?
Portfel działa tak, jak karta prepaidowa/prezentowa. Jeżeli otrzymasz rekompensatę od Twojego FoodieAsystenta, jej równowartość znajdzie się w Twoim Portfelu w Panelu. Przykładowo za 1 dzień otrzymujesz równowartość wyższej ceny 1-dniowej, a nie niższej ceny promocyjnej za dłuższy okres subskrypcji.